Så nu är min fråga..

En ständig kamp här hemma är att få våran lilla dotter Evelina att sova själv.. Hon är 3½ månad, född 11 veckor för tidigt.. Och hon sover bäst när hon ligger brevid mig, och sover hon bra så sover ju jag bra..
Hon var jätte duktig i början när vi kom hem från sjukhuset och sov i sin egen säng, men det gick ju över.. Så nu är jag här, hon sover brevid mig på nätterna, och sover även dåligt själv på dagarna, går bara korta stunder och så vaknar hon..
Det spelar inte heller någon roll om hon får ligga och knöla heller, hon ger sig inte, hon låter och gnäller och i värsta fall gråter ända tills man tar upp henne..
Så nu är min fråga.. Hur ska jag göra för att min dotter ska kunna sova själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0