1 till 10

Sedan vi ändrade Evelinas mat så har det blivit en mardröm att mata henne.. Hon äter bra vissa mål och vissa går det inte alls, hon bara gråter och gråter och gråter, det krävs så mycket tålamod för att klara av det här en hel dag, och vissa dagar han man mindre tålamod så man vet inte vad man ska göra. Jag vet inte om det är magen som har börjat krångla igen, för att när hon väl börjar så slutar hon inte heller, fast hon inte behöver äta mer. Ja, som sagt jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra. Det känns jobbigt som mamma att inte veta vad man ska göra för att sitt barn ska bli nöjd.. Är det mig som det är fel på? Är jag en dålig mamma för att jag inte alltid kan trösta mitt barn? Känner mig ensam i hela världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0