13 April -2012

Nu har Evelina kommit så långt att hon vill ha mat på natten också! Men då sover hon iallafall till åtta, så det är väl positivt!
Idag ska det bakas, har lite problem att komma på vad jag ska baka, har ju gjort Nutellasemifreddon som ska bjudas på dopet, men då kan jag ju inte ha massa choklad bakelser brevid, och allt jag bakar brukar det vara chokald i.. Så vi har bullar, så ska jag baka sockerkaka, funderar på vanlig och om jag har citron hemma så tänkte jag att jag kanske skulle göra citron sockerkaka också!
Sen kanske kolla receptet på havreflan och om jag har allt hemma till det så blir det nog lite sånt också, sen får det räcka tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0