15 April -2012

Då var dopet avklarat, så nu är det bara resten kvar.. Att få ordning här hemma efter allt bakande, stressande, och alla presenter!
Presenterna har vi lagt på en hylla i Evelinas rum tills vidare. Ska ju göra iordning där inne, och så har vi inte heller några hyllor, så en hylla i garderoben får duga så länge iallafall..
Så idag har jag plockat här hemma, massor, och hade tänkt att jag inte skulle någonstans, men alla vill inte som jag vill och jag har ju som sagt ingen talan i mitt liv.. (Som många kan tycka, även jag ibland)
Marie ringde och frågade om hon fick komma och städa sin bil som står här hemma hos oss, och det är det klart att hon får, och så frågade hon om framor fick följa med eller om vi skulle komma till pappa sen..? Så jag svarade att vi kommer till pappa sen eftersom det ser ut som en bombnedslag här hemma. Men som om jag inte hade något annat val? Antingen eller?
Vill inte träffa någon idag, bara vara hemma och mysa med min bebis, som jag inte haft hos mig speciellt mycket de senaste dagarna, men det är tydligen för mycket begärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0