2 April -2012

Och äntligen försöker jag komma in i vardags sysslorna, och allt som hör till vardagen och hemmet! Igår tvättade jag ikapp massor här hemma, och idag har jag varit in och handlat, skulle veckohandlat med eftersom det är påsk till helgen så handlade jag så att jag har så jag klarar mig fram tills på Torsdag iallafall, skulle nog klara mig längre också med eftersom det är afton och massa röda dagar och en jävla massa turister så ska vi vara glada att slippa handla här hemma!

Annars har jag en kinkig liten bebis här hemma så nu sover hon äntligen så jag passade på att cykla av mig några kalorier och så sog jag mig iskallt mineralvatten på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0