3 April -2012

Kom hem inatt från akuten. Halv två var klockan när jag stängde av mobilen. Och jag har nog inte sovit så bra på evigheter och hade hoppats att Evelina skulle sova lite längre idag, men man ska ju inte hoppas på för mycket!
Inatt snöade det och var jätte halt så det tog lite längre tid att åka hem, men huvudsaken är väl att man kommer hem!
Idag är det riktigt härligt väder ute! Himlen är blå, och det blåser inte heller ute som det gör för det mesta, så jag packade ner Evelina i vagnen så gick vi ut och påskpyntade lite! Det är så fint med färger så jag blir så nöjd när jag sätter upp påskfjädrar, även om jag vet att jag hatar och ta ner dom, men det lär vi väl också fixa!

Evelina njuter i vagnen :)

Vårat fina färgglada påskpynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0