4 April -2012

Äntligen en hel natt med sömn, dock vaknade Evelina tidigare idag för det! Det tar verkligen på krafterna att inte sova riktigt en natt, för jag känner mig fortfarande lika sliten..
Känns som om jag inte sovit många timmar under natten fast jag sovit hela natten.
Idag ska jag och Evelina roa oss inne på ica, ska handla så vi slipper handa i helgen. Massa turister så då är det bättre att handla idag så vi slipper dom!
Känner att jag behöver göra någonting, skulle vilja gå ut och gå med någon nu när det är så fint väder ute, men alla är sjuka i den här kommunen så det lär väl vänta eller så blir det en prommis själv!
Måste göra någonting då Evelina inte alls är nöjd nästan ingen gång alls. Och bara klagar hela tiden och är nöjd i 5 minuter och så börjar det igen.. Vårat lilla hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0