Bara att cykla då..

Det tråkigaste jag vet, det är nog att gå ut och gå, iallafall själv, börjar gå och sen efter halva vägen eller nåt så inser jag ganska snabbt hur tråkigt det är, om man ändå hande någon att gå med så skulle det gå mycket bättre att komma ut, vill ju att Evelina ska få vara ute, men även om jag tycker det är tråkigt att gå brukar ju jag gå ut med henne..
Så då är det väl bara varsegod att sätta sig på motionscykeln då, så att jag får lite motion iallafall!
Så det gjorde jag nu, Evelina väknar ju olika varje morgon, och efter ca 1½ timme så sover hon igen så då kan ju jag passa på att cykla då, har den ju ändå brvid soffan, och där står den ju för att jag ska cykla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0