Dålig självkänsla..

Idag är 3:dje dagen utan cola och suget har försvunnit lite. Men som sagt är det hinner ändras inom några sekunder bara.. Men colan är ett bekymmer, godis ett annat och ostkrokar ännu ett annat, och just nu är suget efter choklad och ostkrokar ännu större.. Men jag har fortfarande viljan och så länge den finns så kan jag stå emot!
Många tankar om vikten nu på slutet, har känns så himla positivt sedan vi var i Falun då jag hade gått ner mer ön jag gått upp, och det har känts helt okej fram till Söndagen när jag såg kort på mig själv, tanken, Men gud är det verkligen så jag ser ut, och självförtroendet och självkänslan ner på botten ganska snabbt..
Just nu har jag ingen aning om hur vikten ser ut, men ska åka iväg nästa vecka och införskaffa en våg, för om jag ska veta någonting så måste jag ju väga mig annars har jag ju ingen aning om hur det ser ut eller hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0