Ibland blir det bara för mycket..

Att vara mamma är det absolut bästa som har hänt mig, att vi får ha med Evelina i våra liv ja, det finns inget bättre jag varit med om!
Men det kommer till en gräns när man bara måste få vara sig själv, den man var innan Evelina! Jag känner att jag längtar till att få ta vara på mig själv, eller att kunna göra något här hemma utan att stressa för att hinna..
Så idag ska jag göra semifreddo själv här hemma, och Evelina ska få vara hos sin mormor!
Jag tror att ibland så måste man få vara för sig själv, ladda upp batterierna och kunna bli super mamma igen!
Jag tror att när man inser det så är man en bra mamma också! Eftersom det jag gör är för Evelinas skull!

Våran älskade lilla tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0