På bättringsväg.

Då har jag återhämtat mig, och Evelina har legat på min arm och sovit, en gång per dag får hon ligga på min arm och sova för det är då hon sover som bäst och längst!
Våfflor blev det på menyn idag, det var helt enkelt det som fanns hemma, en sån där snabb mix, våfflade bara till mig nu så får jag våffla mer åt L när han är hemma och kan ta lillan!
Hennes nys favorit sätt att vara med i köket är att sitta i hokus pokus stolen brevid där man är och håller på! Där sitter hon nöjd ganska länge faktiskt :)
Våran lilla go fis :)

Idag är det föresten 1 veckan sedan jag smakade på en cola burk, drack inte heller hela, och jag trodde aldrig att jag skulle klara det, men som sagt så länge man har viljan så går allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0