The Big Day.

Började med att Evelina sov längre än på hela veckan, och det hade vi ju verkligen inte tid med heller.
Under natten har jag varit vaken ganska mycket och det blev mycket funderingar på fika bröd. Att jag var tvungen att göra nå mer helt enkelt. Så imorse fick Evelina mat hos mig sen har hon haft mysmorgon med pappa så jag har rullat ca 70 chokladbollar! Uppskattas alltid framför allt hos barn. Så nu har vi iallafall något mer. Sen har jag duschat, Evelina har badat, jag har strykigt våra kläder, och så nu ska vi bara vänta på att pappan ska duscha och göra sig klar så jag kan packa och göra mig klar helt enkelt, sen bär det av mot kyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0