22 Augusti -2012

Igår fick jag se till min stora överraskning att IKEA katalogen låg i postlådan, och inte blev jag speciella ledsen över det, planera till mitt kommande besök såklart! Hittade hur mycket som helst som jag vill handla, och risken finns att hittar jag alldeles för mycket så kommer jag bli alldeles för snål när vi kommer dit, för det är faktiskt saker som vi behöver och inte massa onödigt skit!
Hittade iallafall en sängram som vi skulle behövt!
Hur smidigt som helst med lådor under, det skulle vi verkligen behöva! Den kommer förhoppningsvis hamna på köplistan, ska försöka göra mig av med sängramen vi har under veckan så återstår det att se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0