23 Augusti -2012

Idag var det en väldig bra dag ända tills jag hämtade posten!
Har blivit utsatt igen för att en som egentligen står mig ganska nära beställt i mitt personnummer, förra gången fick ''hen'' en chans, och fixa det och så om det inte hände igen var det lugnt! Men så idag kom brev från inkasso och det var visst jag som premunerade på nå lotter.. Bara att börja ringa, och nu ska jag vänta på att dom hör av sig igen, det här inkasso företaget var personalen mycket trevligare och mer hjälpsamma! Och så ringde jag till miljonlotteriet också det som var företaget som det handlade om. Så nu ska jag vänta på att dom återkommer till mig och sen har det gått så långt så jag MÅSTE nog polisanmäla det. Sorgligt men sant, nu har ''hen'' fått så många chanser så innan det går för långt så måste jag göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0