30 Augusti -2012

Evelina ligger och sover med pappa på soffan som kom hem dålig från jobbet, och jag passar på att fixar massa saker på datorn och i telefonen medans jag är lite ''ledig''
Kollar runt lite på bredband och lite tv kanaler. Bredbandsbolaget funkar ju inte alls här, krånglar ju hela tiden, är så less och ingen hjälp får man heller.. Och
när jag var hem till mamma och kopplade upp datorn på deras trådlösa bredband blev det skillnad! Funkade hur bra som helst, men jag avvaktar lite får se hur det går helt enkelt.
Så ska vi och kolla på hus imorgon, grannen ska ju flytta och där finns garage och duschen är inte i källaren, massa plus! Så vi ska dit och kolla, men vi har väl nästan redan bestämt oss, men ska in och kolla bara så att inget ser konstigt ut och så allt är som vi tror, isåfall blir det husbyte, så vi har lagt ut vårat hus på blocket får se om vi får det sålt, eller om vi måste ta in mäklare, men vi tar en sak i taget och hoppas på det bästa helt enkelt.

Om allt går som vi vill så säger bi bye bye huset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0