7 Augusti -2012

Idag planerar jag inköpslistan till IKEA turen som vi ÄNTLIGEN satt ett datum på! 1 September drar vi, jag, Syrran och en av mina Kusiner och Evelina får stanna hemma! Jag känner att jag behöver en heldag utan henne, till mig själv, och för henne är det ju inte roligt att sitta och åka ca.20 mil fram och tillbaka då är det bättre att hon stannar hemma helt enkelt, hon får vara med mormor!
Idag blir det inte mycket gjort här hemma, funderar på om jag måste sova en stund med Evelina är jätte trött, har startat en tvättmaskin iallafall och vikt lite sängkläder och så skulle det behövts plockats ihop också, men vi satsar nog på en sov tur istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0