1 December -2012

Och ÄNTLIGEN kommer vi in i December ett stort minus den här månaden är väl att jag ska börja jobba på Måndag, men tydligen blir det bara två månader och sen är jag arbetslös, så samtidigt känns det bra att jag valde att börja just nu också, så jag hinner jobba lite, och så att vi får bättre lön över jul när alla räkningar kommer.. 
Morgonen började med en lika glad Evelina som varje morgon, och väntat på julkalendern, så kul med barn, när man ska börja med egna jultraditioner och sånt! Senare idag är det juskyltning som gäller, och beroende på väder ute då så får Evelina åka pulka tror jag minsann! Annars är det julpynt som gäller idag för imorgon ska det tapetseras!
En liten tomte från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0