12 December -2012

121212, ett riktigt speciellt datum tycker många.. 
Här hemma är vi tröttare än någonsin, Evelina gråter när jag väcker henne på morgonen, när jag lämnar henne och när jag hämtar henne, men då för att hon blir så glad.
Imorgon är det meningen är det är Lucia på dagis, men det är meningen att det ska vara ute och då är det en köldgräns på -15 och just nu ser det inte lovande ut,  men Evelina ska då ha sin pepparkaksklänning på sig iallafall.
Och det blev då såklart diskutioner idag angående pepparkakskläder att det är rasistiskt!
Och det är något jag tycker är för jävligt rent ut sagt, inte det minsta rasistiskt kan jag tycka, och jag har verkligen ingenting emot utlänningar, dom får mer än gärna vara här, men vi ska väl ändå få ha våra traditioner? Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0