25 Februari -2012

Då var det äntligen helg! Älskar helgerna fast jag är hemma hela veckorna, men helgerna och vakna tillsammans hela familjen det är helg mys det! Har nyss städat ur kylskåpet så nu är det rengjort och nästan tomt! Men till veckan ska jag handla, ska försöka göra en matsedel också, har kommit ur det där alldeles för mycket sen jag slutade jobba!
Annars hade jag tänkt att ha en hemma dag idag, plocka, rensa och städa, men vi får väl se hur långt det går, städa överallt skulle behöva göras, men eftersom L är i garaget hela dagen och byter delar på min bil så är jag ensam med lilla E och henne får jag väl inte göra allt för mycket för försår jag!
Så åter igen så blir det väl en mysdag med lilla hjärtat, ska försöka ta occ ut också eftersom det är stålande väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0