4 Februari -2012

Usch vad kallt det är ute idag! Men det skriver säkert många andra också! Jag vet då att Evelina ska inte 1 meter utanför dörren idag!
Ikväll ska jag umgås med min svägerska och Evelina får stanna hemma med pappa! Ska bli skönt att göra sig iordning, gå ut bland folk, ja allt som jag inte gör annars helt enkelt, tur att det bara är ett par timmar annars skulle jag nog ha lite ångest över att Evelina skulle stanna hemma! Känns bra att börja sakta med säkert att vara ifrån henne :)
Har nyss varit ner och vridit upp pannan, och startat en tvättmaskin! Har ju bara 17 grader inne och det är väl lite väl kallt ändå!
Men nu ropar en liten Evelina på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0