8 Februari -2012

Hur mycket förtjänar man egentligen?
Jag ställer alltid upp till 100 % och ändå när det gått till räckligt lång tid så blir jag huggen i ryggen och faller ner till botten igen, och förtroendet för er blir INGET, sen arbetar vi upp det igen.. Det är väl så det har varit hela mitt liv med dig? Att gång på gång bli sviken och så klättrar man upp igen och så samma visa igen, och det spelar ingen roll vad du gör så förlåter jag alltid, dum som jag är! När ska det vara nog? Ska det alltid vara såhär? Är det verkligen värt att förlora kontakten med mig? För fortsätter det såhär så kommer det att bli så, det kommer att komma till en gräns när jag inte orkar nå mer!!
Att du verkligen vill göra såhär mot mig, våran relation har alltid varit speciell, men jag trodde (dom som jag är igen) att den var bättre, att ni var bättre än så. Men det verkar bara att gå ut för och det är inget som jag vill vara en del i, varken jag eller min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0