Åh!!!

Den här dagen blir nog bara värre och värre. Less på alla här hemma! Tycker det är så jobbigt att inte kunna ta sig någonstans! Sitta här hemma med en unge som bara gnäller, en sambo som bara dricker kaffe istället för att fixa min bil, en katt som bara piper och båda katterna som bara är ivägen helt enkelt! Ett huvud som dunkar, en mage som inte vill något alls, först ont i magen för att jag inte hade ätit och nu har jag ont i magen för att jag har ätit..

Nu fick ni tyvärr bara ett gnäll inlägg, men visste inte vart jag skulle vända mig. Nu måste jag ta tag i min gnälliga dotter så hon blir nöjd iallafall! Eftersom om man har en nöjd bebis har man ju en nöjd mamma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0