Helt otippat!!

Så började jag städa! Helt utan planering! Det är ju så skönt när det är rent och fint, man känner sig mycket bättre när det inte är saker överallt! Så just nu är rumsbordet rent, brukar tyvärr inte vara speciellt länge.. tyvärr!
Men just nu så njuter vi av det, tänt lite doft ljus så snart känner vi doften av vanlij, men snart ska jag börja med maten, Kyckling och Hasselbakspotatis, och så tänkte jag koka lite potatis och göra smakis till Evelina, läste någonstans att man ska prova samma ganska länge så att dom vänjer sig vid smaken, så då blandar jag lite potatis med lite ersättning, och smör, så får vi prova i några dagar och hoppas att hon vänjer sig vid det till slut! Det är ju ingen brådska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0