Helt vanlig dag fast det är fredag..

Idag har vi gjort lite nytta iallafall! Inte alltid man hinner göra det som är planerat eftersom det är den lilla här hemma som bestämmer ett tag till! Men idag har vi städat i sovrummet, varit till tippen med lite skräp, varit ut på en promenad och så nu har jag lagat maten och även ätit!
Har blivit så dålig på att äta grönsaker, när jag var gravid så försökte jag verkligen att få in det mer i maten, äter ju sallad och så, men kokta grönsaker är sämre och så när Evelina kom ut så har det nästan inte blivit nå grönsaker alls, men det ska det ändras på nu, när Evelina ska börja äta mera vanlig mat så vill jag ju att hon ska äta grönsaker så det samma gäller väl för mig också, vilken förebild skulle jag annars vara?
Så idag var det Broccoli och Brysselkål som gällde, slutade med att jag åt bara grönsaker, kött och sås, gott är det ju så jag vet inte riktigt varför jag inte gör det så ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0