Jag bara älskar det!

När jag är på ''plocka humör''! Det är så roligt, men det händer tyvärr allt för sällan! När man är en trött mamma med en krävande dotter så hinner man inte så mycket man skulle vilja! Det är så mycket som jag skulle göra här hemma innan Evelina kom, men som jag inte hann göra, och som fortfarande behövs göras, så jag försöker göra lite av det någon dag i veckan iallafall! Det här veckan tycker jag ändå att jag hunnit med väldigt mycket, renast lådor och skåp, en del iallafall, skulle behöva åka iväg med lite kartonger till Erikhjälpen nu också så att jag märker någon skillnad också! Funderar om jag ska lämna tillbaka skötbordet också, använder det bara att lägga saker på, tycker ju att det är så opraktiskt när det inte är nå hyllor ovanför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0