26 Januari -2012

Idag är en sån dag när jag gör lite nytta här hemma, lyckades åka in och handla alldeles ensam, uppskattades mycket! Och nu ser jag på lite One Tree Hill, och ska snart gå igenom lite kläder i storlek 56 och kolla vad som finns och vad som behövs köpas! Minnet är inte alltid det bästa så det känns bäst att gå igenom det till morgondagens shoppingresa!
Igår köpte jag 2 stycken nya teromosar, en billigare variant och en vildmark, 119:- för den storleken som jag behöver, så dom fylldes med varmvatten imorse och ställdes ut på trappen så vi vet vilken som är bra, om det är någon skilland på dom, kanske är den billigare bättre än den dyrare?

Gud vag jag älskar denna lilla tjej! En kärlek man inte ens vet är möjlig förrän man får barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0