28 Januari -2012

Bästa med Fredagar det är att det är helg och Älsklingen är hemma, och vi får sova uppe :) det är så jäkla härligt! Man uppskattar sin säng så mycket när man inte fått sova i den hela tiden! Men så småningom ska det köpas en ny, men känner inte att det är speciellt bråttom med det heller..
Igår var vi som sagt till Mora på lite shopping, jag, Evelina och min kusin Josefin! det första vi ser när vi åker till parkeringen är en klippsalong som har drop in, så vi gick dit och kollade tider, så jag fick klippa mig på en gång och Josefin en timme senare typ! Det är då det bästa jag gjort på länge, håret känns så lätt och inte alls lika ivägen, köpte hårfärg idag också så jag hoppas att jag hinner färga det imorgon!
Jag köpte en babysitter till Evelina också, såg inte  ut som jag hade blivit lovad, men det är fin den här också!
Jag är så nöjd över gårdagen, med allt som köptes, bara bra saker! Köpte ÄNLIGEN min efterlängtade almenacka, känt mig så naken utan den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0