3 Januari -2012

Idag åker det mesta ner i källaren som har med julen att göra.. I vardagsrummet tar det dock i lite mera att byta gardiner då jag måste sy upp dom som ska upp först! Går ju bra bara man kommit igång, men det var ju det att man ska komma igång också!
Det finns så mycket här hemma som ska göras så jag vet inte riktigt vart jag ska börja, tror köket eftersom det är där alla kommer in när dom kommer! Har tänkt att jag ska ta ner extra sängen till vardagsrummet också, trött på att sova på soffan, men känner mig inte redo att flytta upp än! Har ett rum här nere där sängen ska stå, men där inne är det alldeles för mycket saker, så i väntan på det så får vi sova i vardagsrummet!
Evelina Nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0