30 Januari -2012

Inatt har vi verkligen sovit ut, jag trodde aldrig att Evelina skulle somna om vid sju, men jag tänkte att jag provar, och visst gjorde hon det! Så vi somnade vid tio igår och vakna vid tre och vid sju och sen gick vi upp vid nio, och jag känner mig utvilad!
Så fixar massor här hemma! Jag har ju alldeles för mycket saker och skräp i skåp och lådor, så jag har renast skåp med sådant jag bara har och inte använder, lagt i en kartong som ska till Erikshjälpen! Rensat två lådor som det nästan bara var massa skräp i, och så har jag startat en tvättmaskin! Evelina ligger och sover middag, så det gäller ju att passa på då :)
Jag är riktigt nöjd med dagen än så länge, och jag hoppas att jag är nästan lika pigg hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0