En rädsla jag har!

Idag blir våran lilla prinsessa 4 månader! Vilken stor tjej hon börjar bli, och hur fort går inte tiden då!
Fick reda på för någon vecka sedan att några bekanta till oss ska få bebis nummer 2, deras första fyllde i nu i December!
Efter jag fick höra det har jag funderat på bebis nummer 2 här, OM det blir någon bebis, isåfall NÄR är det dags?
Många frågor, och många funderingar!
Efter som Evelina är född 11 veckor för tidigt då jag fick havandeskapsförgifting, så finns det är större risk för mig att få det igen, men ändå en mindre risk än första gången.. Men skulle vi orka vara på sjukhus så länge igen, och dessutom en liten Evelina hemma?
Största frågan är ju framför allt, kommer det att hända igen?
Det vet vi ju inte förrän man är där..
Och om man kommer förbi dom frågorna någongång mot det positiva, då är ju den största frågan NÄR är det dags för nr.2?
Ja, det är frågor man alltid kommer att fundera på, men jag antar att när man kommer längre fram så spelar det ingen roll, för är viljan tillräcklig så spelar inget annat någon roll!
En sak som jag VET, det är att just NU räcker det gott och väl med Evelina, och vem vet det kanske inte ens kommer att komma någon nummer 2..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0