Om jag kunde så skulle jag!

När vi fick våra försäkringspengar efter våran bilolycka (7 år sedan) så köpte L sig en bil trailer eftersom han kör folkrace så behöver han ju en. Det värsta med att han köpte den är att hans pappa ska också ha den, vi måste alltså dela våran trailer, den måste vara tom när hans pappa ska ha den, det är knappt så vi får ha den här hemma eftersom den måste ju lånas ut också anser hans pappa, gratis dessutom! Vi får alltså ingenting för att han lånar ut våran trailer, eller att den slits för att andra lånar den? Så kunde jag så skulle jag köpa en ny trailer till oss, en alldeles egen, som vi skulle ha alldeles ensamma, och så får väl L's pappa köpa våran gamla då eller så får han vara utan, för efter som L köpt den för egna pengar, så finns det väl ingen anledning till att han inte ska sälja den heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0