12 Juli -2012

Såhär i slutet av dagen passar jag på att slänga in ett inlägg! Inte mycket har hänt idag, men ändå mycket för hjärnan.. Blev lite tjafs idag, och tråkigt nog så kan inte vuxna människor acceptera att man inte tycker lika, och så fort man inte tycker dom den personen så vänder den ryggen till och man inte kan diskutera färdigt så att alla kan bli nöjda (iallafall alla inblandade)
Så efter det blev det alldeles för mycket tankar i huvudet så jag har svårt att somna, var tvungen att gå ner och ta något litet att äta fast jag inte ska äta så sent.. Men men..
Jag hoppas iallafall att det kommer att ordna upp sig till slut, är trött på att gå och må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0