2 Juli -2012

Ny månad, ny vecka och mya möjligheter! Den här veckan går L kväll vilket han nästan aldrig gör annars, så det känns lite annorlunda! Men det går nog bra ändå! Evelina är nöjd så länge hon får som hon vill så! Imorgon är min första barnlediga dag sedan Evelina föddes, även om hon var på sjukhus så pass länge och det fanns personal att lämna henne till så ville man inte lägga undan ansvaret, visst att jag åkte hem och sov ibland, men då gick jag ju bara upp tidigare på morgonen så jag hann dit i vanlig tid!
Så imorgon när vi vaknar ska jag göra oss iordning och sen åka och lämna Evelina hos mamma och så plockar jag upp Syrran och så drar vi till Borlänge! Känns faktiskt som ett bra val än så länge att lämna hon hemma, både för mig och för henne. Hon är ju så mammig så hon behöver vara bland lite andra människor också! Och mamma kan man ju lita på att lämna henne till också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0