4 Juli -2012

Här försöker jag komma i unnifund med hur man ska räcka till? Hur alla i våran närhet ska bli nöjda, speciellt nu när vi har barn. Men jag kom snabbt fram till att det inte handlar om att alla ska bli nöjda, utan det handlar om vad Evelina mår bra av, och behöver, och vad vi som föräldrar mår bra av och blir nöjda av.
Att anpassa våra liv efter Evelina har varit en stor omställning och det tar tid innan vi kommer på vad som funkar bäst som föräldrar. Men jag har kommit fram till att jag sätter våran familj i första hand och vad vi tycker och vad vi vill och vad vi mår bra av, och det som inte passar resterande i våran närhet så får det vara så, man kan tyvärr inte göra alla nöjda helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0