För tidigt födda.

På facebook finns det en grupp som jag är med i, den heter ''för tidigt födda''
Jag har aldrig skrivit något i den gruppen, tycker om att sitta och läsa om dom andra, läsa sånna som gått/går igenom samma sak som mig, eller oss. Jag funderar ju väldigt mycket fortfarande på när Evelina föddes, allt vi gick/går igenom.. Känner mig väldigt deppig, orkelös, ja allt.. Och det var en som skrivit där om förlossningsdeprition (ursäkta stavningen)
När vi var på sjukhuset gick ju vi till en psykolog för hon misstäkte att jag var påväg in i en, och det kändes bättre.. Men jag kanske fått en nu senare?
Så fort jag ser på tv:n en förlossning, så gråter jag för det fick vi aldrig vara med om. MEN ändå känner jag en sån enorm tacksamhet över att vi fick gå igenom det som vi gjorde, annars hade vi inte kommit dit vi är idag, inte fått den är speciella tiden med Evelina dom här 11 veckorna för tidigt.. Ja, mycket i mina tankar. Men det kommer att bli bättre!! För jag är så otroligt tacksam över att vi har Evelina här hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0