10 Juni -2012

Igår var Evelina krångligare än någonsin när det var dags för natten, tror inte hon somnade förrän vid tio.. Och inte sov hon bra under natten heller och defenitivt inte i sin säng.. Aja, på ikväll igen helt enkelt.
Dagen började med att åka på marknad, köpte strumpor som vanligt, och det årliga langosen (som fick underkänt) och L han stor handlade han, kakor, munkar, byxor, ja allt tror jag han köpte. Ängrar såhär i efterhand att vi inte köpte en t-shirt till Evelina som det stod ''Jag är inte chef, men det är jag som bestämmer'' på, det passar inte så bra på henne..
Sen har L varit inne och HEMMA så han har haft Evelina nu så jag har fått städa! ÄNTLIGEN, hur det såg ut här hemma, och att jag låter det så hur så varje gång också, det ska jag verkligen försöka ändra på.. Säger jag varje gång också..

Våran lilla tjej som var på sin premiär marknad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0