15 Juni -2012

Inatt har Evelina sovit någorlunda bättra, näsan är lite bättre, fick ha i lite droppar nu på morgonen och suga så hon får ut det iallafall!
Idag var det meningen att vi skulle iväg till Borlänge och köpa en vagn, men med krångel av säljarna så struntade vi i det. Pratade först med dom och då frågade jag om vi skulle åka på eftermiddagen igår eller om vi skulle komma idag, och då bestämde vi att vi skulle komma idag då, och sen vi halv sju fick jag sms och dom ville att vi skulle komma igår ändå, men det tar liksom över en timme att åka, och så får man räkna med en stund där och sen så hemresan, skulle bli alldeles för sent för en sjuk Evelina, så jag skickade iväg ett sms att vi struntar i det.

Jag tycker det här med vagnar är så svårt.. Jag vill ha en mindre smidigare vagn, men ändå vill jag ha en som det går att vända handtaget på och det finns inte på sittvagnsmodellerna.. Jätte svårt så jag väntar och ser om det kommer in någon bättre.. Eller om jag helt enkelt får nöja mig med en sittmodell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0