18 Juni -2012

Inatt har Evelina sovit bra, och just nu låter det helt okej i näsan också, bara att hoppas att det håller i sig också!
Sitter i den här jäkla barnvagnsvärlden, och det är ju jätte svårt, har ju en Brio Happy nu som jag inte alls är nöjd med.. Och det gör det ju bara svårare när det kommer till att leta efter vagn, nu har jag haft 2 stycken som jag vårit jätte missnöjd med.. Skulle helst av allt ha en kombivagn igen, mest för att det går att vända på handtaget på dom. Känner mig inte riktigt bekväm är när det gäller att ha Evelina bara framåtvänd. Så än hinner jag fundera ett tag till. Om vi får huset sålt så tänker jag köpa precis vilken vagn jag vill så får det kosta vad det vill, så än avvaktar jag lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0