20 Juni -2012

Oj, här ser jag att dom gjort om! Ovant, men säkert bra!
De senaste kvällarna har Evelina blivit väckt av gräsklippare, fattar inte varför grannarna ska klippa gräset vid nio på kvällarna.. Ännu en stor avgörande anledning varför jag inte vill bo kvar här. Ett hus för mig är att man ska trivas, kunna ha fönstret öppet på kvällar/nätter utan att bli väckt var och varannan kväll, okej ibland men det funkar inte när det är så gott som varje kväll jag flyger upp och måste skynda mig stänga fönstret, och då är det redan försent.. Och det är alldeles för varmt inne i sovrummet för att inte ha fönstret öppet också..
 
Idag är Evelina bättre i näsan också, hoppas det håller i sig också, det återstår att se! Men nu har jag ju sånt lyx att L är hemma resten av veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0