26 Juni -2012

Dagen började med att betala räkningar och träffa L en snabbis! Han jobbar nämligen kväll och imorgon morgon igen, så vi hinner inte träffa han speciellt mycket!
Men jag packade iaf i Evelina i bilen och så åkte vi själva till Mora, meningen var att jag skulle passa på att köpa lite små saker till mig också men anledningen till att vi åkte dit var för att L behövde ett täcke så vi började på jysk, där ringde mamma (som tur var) och då hade dom massa täcken hemma, så han fick ta ett där istället, så jag köpte ett täcke till Evelina istället då hon inte har något annat är duntäcke och det är alldeles för varmt oavsett sommar eller vinter! Sen var vi till rondellen på leklust och kikade på barnvagnar och jag har nog bestämt mig vilken vagn vi ska ha! ÄNTLIGEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0