28 Juni -2012

Gud så skönt det är när L är ledig, skönare kan det inte bli :)
Imorse ringde dom från mitt jobb och jag fick förlängt ett halv år till, så nu har jag ett jobb att gå tillbaka till också, kan inte bli bättre ;) Så nu vet jag mer om ungefär datum när jag vill börja jobba och så, bara att hoppas att vi får en dagis plats också, men det återstår att se helt enkelt, ta problemen som dom kommer och inte innan dom kommer!
Varit till Borlänge på Biltema med L och Evelina idag, han skulle handla lite och så var vi såklart in på barnens hus också, det är ju ett måste nu när vi är dit :) Evelina fick en liten nappflaska/pipmugg med handtag som hon ska få ha vid maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0