Då lever vi på hoppet igen.

Den senaste tiden har jag ju känt mig ganska nere, och ingen aning om varför, antar att det bara varit en period, för det är så mycket i mitt liv det kan vara.. Mycket har ju vårat boende med att göra. Vill inte alls bo här, är hellre någon annanstans än hemma så vi har hittat ett annat hus som verkar intressant, ett gammalt mysigt litet hus som vore perfekt för oss! Skickade mejl till mäklaren om när det var visning, så nu hoppas vi på det bästa helt enkelt :)
Känns som om livet skulle vara så mycket enklare om vi bodde där vi ville! Så i veckan ska huset städas och tas kort på och så ska vi lägga ut en intresse koll är det tänkt!

Mitt hjärta, vet inte hur jag skulle klara mig utan min lilla familj jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0