Funderingar..

Just nu har jag mycket funderingar kring att jag fick havandeskapsförgiftning med Evelina, vilket resulterade att hon föddes i vecka 29+0 (vecka 30)
Jag vet ju att vi vill ha ett syskon till henne, jag vet inte när, om vi känner oss redo om ett halv år eller om tre år, men just nu känner jag att jag behöver ta reda på vad jag kan göra för att undvika havandeskapsförgiftning. Jag vill verkligen inte ha det igen, och man får höra så olika vad det beror på, men jag lyssnar ju på dom i Falun, vad dom sagt så får resten av folket säga vad dom vill.
En ökad risk är ju iallafall att vara överviktig, men det är bara en av många orsaker det kan bero på, men det är det ända jag jag göra något åt, så det är mitt mål iallafall, att lyckas gå ner i vikt, har inget direkt mål, men några kilo vill jag iallafall gå ner, och ju mer desto bättre är det ju.
Det är en resa jag måste gå igenom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0