När är det nog?

Ni som följt mig blogg en stund vet att vi nästan varje dag får oväntat besök från några som står oss väldigt nära familjemässigt, som tror att vi bor i någon jäkla affär som man kan komma och gå i hur som helst. Fruktansvärt tråkigt när man säger något och dom inte lyssnar, tycker fortfarande att det är okej.
När det händer iallafall så vänds mitt humör upp och ner att jag måste anpassa MINA/VÅRA planer bara för att dom tycker att dom kan komma och gå som man vill..
Men när är det nog? När får man säga ifrån en gång för alla? Varför ska mitt humör vädas upp och ner och dom ska få som dom vill? Mycket funderingar och finns inget svar som gör alla nöjda. Vet inte riktigt hur länge till jag ska orka innan det är nog en gång för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0