Sveriges Nationaldag

Inte så värst mycket firande, själv tycker jag att allt blivit förstört med våran dag, när jag var liten så sjöng vi Du gamla Du fria i skolan och hissade flaggan, så är det inte alls nu. Och jag antar att det kommer låta rasistiskt nu, men vi får ju längre inte fira våran dag utan att bli kallade rasister, det bor väl utlänningar i USA och i Norge också, och där får dom minsann fira! Självklart ska folk från andra länder bo här, men ändå respektera Sverige som det är!
Dagen har iallafall firats med familj och vänner! Och slutade med att P och L tog med sig Evelina en vända då jag blev att må jätte dåligt, men man får väl skylla sig själv om man inte äter på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0