11 Mars -2012

Blev 1 dags paus iallafall! Men fortfarande inget att skriva, och lagt kameran någonstans så att jag inte hittar den..
Evelinas mage krånglar från och till hela tiden, men så länge det kommer något om dagen så och hon inte är ledsen hela tiden så tänker jag inte åka in, vi ska till BVC på Onsdag så vi får ta upp det då iallafall!
Hon får plommonpuré varje dag, lite 2-3 ggr, så är det väl bara att hålla tummarna att det går bra :)
Och eftersom magen krånglar på lillan så sover hon ganska dåligt, och jag sover dåligt så det börjar bli dags för Evelina att få börja ligga i sin egen säng, men samtidigt är det ju så mysigt när hon ligger brevid mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0