1 November -2012

Redan November?? Helt sjukt vad tiden går fort! Idag tyckte lillan det var dags att vakna redan före sju, men jag var redan vaken så det gjorde inte mig så mycket faktiskt.
L är hemma idag också, och ryggen är ännu värre så nu har jag fått han att ringa till VC iallafall och jag HOPPAS för hans skull att han får en tid snarast möjliga, han kan inte ens köra bil själv så vi måste skjusa in han, och egentligen hoppas jag att dom nu skulle kunna hitta något fel också så att han kan få hjälp mot det också.
Annars blir det nog kanske inte så mycket gjort här hemma idag, hade tänkt att vi skulle fixat lite mer i andra huset idag, men vi får se hur det går, annars finns det massa kartonger att välja mellan så något kommer det nog bli gjort idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0