10 November -2012

Idag bjöd Evelina på en rejäl sovmorgon, ända till 9! Vilket är väldigt behövlig då jag sover jätte dåligt på nätterna, kommer troligtvis att hålla i sig ända tills jag börjat jobba. 
Men nu är lillan hos mormor och busar och förhoppningsvis sover middag också, tanken var att jag ville måla i köket, men lusten fanns inte alls idag och det är ju bättre att vänta till alla papper är klara med husköpet också, måla går ju när Evelina sover middag.
Så har startat en tvättmaskin, och burit ner lite kartonger i källaren, och så ska jag olja in bordet och förhoppningsvis packa upp lite mer kartonger, städa bilen kanske?
Ja, det finns massor att göra, och jag gick hit istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0