22 November -2012

Usch, vad dålig jag är.. Just nu vet jag inte om jag tar mig igenom två timmar med inskolning, men jag måste prova iaf! För Evelinas skull, det blir ju så fel när man hoppar en dag lite då och då, så vi provar, har tryckt i mig massa medecin nu på morgonen så nu är det bara att hoppas att dom hjälper och att vi kan åka, så måste jag ta med mig medecin så att jag kan ta någon mer innan det går ur och jag får ont igen.. Usch, jag hatar att äta medicin, att behöva ta det, men när jag har så ont så MÅSTE jag verkligen om jag inte ska bryta ihop och kunna ta hand om Evelina!
Det är tur att jag har den här lilla solstrålen som lyser upp min vardag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0