26 November -2012

Idag när vi kommer hem från dagis ska det letas strumpor! Evelinas strumpor har vi just nu bara 1 av varje, och det går ju inte så bra.. Hoppas jag lyckas hitta något innan vi ska åka iallafall.. Sen är det bara nyttogöra här hemma, först när vi kommer hem får Evelina sova middag i vagnen ute så att jag kan bära in massa ved, och sen är det städning här inne som gäller, sen rent ut sagt förjävligt ut..
Har nyss ätit frukost och för mig är det Kesella som gäller till frukost, ''glömmer'' lätt bort att äta frukost så nu har jag bestämt att jag MÅSTE äta frukost och då kan jag lika gärna äta något nyttigt, så Kesella till frukost och inge socker så borde det hända något tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0